News (10.02.2008)

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Judgement4 Index du Forum // News
Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant  
Auteur Message
mehdi

MessagePosté le: 11 Fév 2008 0:59    Sujet du message: News (10.02.2008) Répondre en citant
Citation:
Greetings to all…

We have taken all of our recording equipment to a house in England where we have built a studio and begun the first of two records to be released this year. The recording has been going very well.

This first record is a semi-acoustic recording of many of our most loved older tracks. This will be released on Peaceville records. The working title is ‘temporary peace.’

The songs to be included on ‘temporary peace’ are:

Angelica, leave no trace, inner silence, one last goodbye, are you there, fragile dreams, a natural disaster, temporary peace and flying.

The record will be a substantial work, arranged by Danny and performed and produced by the band, recorded and engineered by our own Les Smith, who was responsible for the recordings of ‘everything’ and the other new songs released online last year.

This will also feature the cello of Dave Wesling, who previously toured with Vincent and Danny in 2004 and is featured on the DVD ‘a moment in time.’

It may also include a reworking of one or two classic tracks from the very early days of anathema.

In late winter/early spring, immediately following the recording of this semi-acoustic album, we will enter a studio to record the next full length anathema album, which be produced by Anathema and mixed by Steven Wilson, independently from a record company.

Upon completion, the new album will be licensed around the world, giving us artistic and creative control and keeping the rights to the music in our own hands.

All being well, you will see the release of two records from anathema this year. A semi acoustic classic tracks album, and a full length new album.

Then touring…

Best wishes to all,

Anathema.
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Envoyer un e-mail Visiter le site web de l'utilisateur MSN Messenger
erzbou555

MessagePosté le: 11 Fév 2008 10:45    Sujet du message: Répondre en citant
Medhi tu as été plus rapide que moi !!!!

J'ai fait un copier coller.... mais trop tard !!! Laughing

ayé la machine est "lancée"....plus qu'a attendre maintenant !!! bonne idée l'album unplugged !!!!

bye
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
mehdi

MessagePosté le: 11 Fév 2008 12:51    Sujet du message: Répondre en citant
en vrai l'album unplugged c'est pour se faire de la thune facilement et financer le vrai album. mais le dites à personne Surprised
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Envoyer un e-mail Visiter le site web de l'utilisateur MSN Messenger
zof
Aimant à merdes
Aimant à merdes

MessagePosté le: 11 Fév 2008 21:43    Sujet du message: Répondre en citant
Bon Wilson au mixage, ça va être bueno Cool
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
alaincognito

MessagePosté le: 12 Fév 2008 22:38    Sujet du message: Répondre en citant
Ca fait longtemps que j'ai pas lu d'aussi bonnes nouvelles. Merci Mehdi & Erzbou Exclamation
disaster

MessagePosté le: 13 Fév 2008 17:16    Sujet du message: Répondre en citant
ahhhhhhhh enfin de bonnes nouvelles .... Very Happy
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Envoyer un e-mail MSN Messenger
mehdi

MessagePosté le: 13 Fév 2008 17:18    Sujet du message: Répondre en citant
on me dit dans l'oreillette que sur l'album acoustique il y aura de la basse et de la batterie. alors je me demande quel intérêt aura une chanson comme "one last goodbye" qui sera tout pareil, sauf avec qu'il y aura pas les grosses guitares à la fin?

enfin attendons de voir, je veux pas être mauvaise langue de pute.
Yaû

MessagePosté le: 13 Fév 2008 18:49    Sujet du message: Répondre en citant
Haha Mehdi Smile

Moi ça me plaît... quoi la machine commerciale me bouffe ? Peu importe elle ne m'empêchera pas de reconnaître mes propres goûts et d'apprécier.

J'ai hâte ! Wink
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Envoyer un e-mail MSN Messenger
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Judgement4 Index du Forum // News Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers: